Case

Herning Vand

Del denne case:
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Udbyttet

For Herning Vand var en fokuseret digitaliseringsstrategi, og en visualisering af denne, som både medarbejdere, ledelse og bestyrelsen kunne bruge fremadrettet til at følge implemen-teringen af strategien.

Herning Vand blev nomineret til Dansk Industris Digitaliseringspris i 2017.

Baggrunden

For projektet var, at Herning Vand ønskede at få en udarbejdet en digitaliseringsstrategi, der både analyserede det nuværende digitaliseringsniveau og fandt digitaliseringspotentialer. Ledelsen ønskede at undgå et fór entydigt fokus på teknologier og også se på de virksomhedsspecifikke muligheder og begrænsninger. 

Forløbet

Innohow gennemførte en række sparringsmøder med direktionen og med leder-gruppen. Ledergruppen gennemførte en individuel, virksomhedsspecifik digitaliseringsvurdering og resultaterne blev analyseret af den samlede ledelsesgruppe.

Analysen blev brugt til at identificere fokusområder for en ny digitaliseringsstrategi, generering af løsningsforslag og målsætninger.

I et samarbejde mellem Innohow, ledergruppen og Herning Vand´s grafiske leverandører, blev den endelige digitaliseringsstrategi udviklet og produceret – og dermed synliggjort i mødelokaler og kantine hos Herning Vand.

Kontakt os

Kunne du være interesseret i et samarbejde med os?

Har du spørgsmål til vores ydelser eller en af vores cases?

Vi er klar til at hjælpe, så kontakt os helt uforpligtende allerede i dag og hør mere, eller skriv en besked til os og så vender vi tilbage så hurtigt som muligt.

Skriv til os i dag
Se også andre lignende cases