+ 45 70 20 34 36 info@innohow.dk

Multi Support

Case for Multi Support FedEx days

UDBYTTET for Multi Support var en succesfuld gennemførelse af deres 24 timers FedEx event til stor tilfredshed for medarbejdere og ledelsen. Eventet styrker fællesånden i Multi Support og bruges til at sætte fokus på nytænkning og innovation. Samtidig fik Multi Support udvilket 8 ny konkrete forslag til ny produkter, nye services og nye interne procesforbedringer.

BAGGRUNDEN for opgaven var, at Multi Support havde gennemført FedEx days året forinden, men denne gang ønskede de at involvere Innohow som sparringspartner og facilitator for at sætte mere fokus på brugercentreret innovation.

FedEx days er et 24 timers komprimeret innovationsforløb fra torsdag til fredag og er for de ansatte i Multi Support.

FORLØB. Innohow deltog i planlægningen af FedEx forløbet samt facilitering af innovationsarbejdet i grupperne under FedEx eventet. Innohow udarbejdede et framework med tilhørende guide som deltagerne anvendte til at forberede hver gruppes arbejdsfokus forud for eventet.

Til selve eventet havde Innohow udviklet et sæt metodekort som skulle støtte de enkelte grupper til at holde overblik  og holde fokus på brugercentrerede innovationsmetoder gennem processen. Derudover deltog to af vores konsulenter på eventets første dag for at facilitere og sparre med grupperne. Og Innohow bidrog med at finde eksterne dommere til præsentation og vurdering af hver gruppes resultat.

Case af Innohow

Leveret service: Procesledelse og -facilitering

Virksomhedstype: Servicevirksomhed

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os

Skal vi også hjælpe din forretning? Kontakt os helt uforpligtende allerede i dag og hør mere.

+ 45 70 20 34 36

Telefontid alle hverdage
imellem 09.00 - 16.00

Innohow

Innovatorium
Birk Centerpark 40
7400 Herning
CVR: 35071008
Email: info@innohow.dk

Skal vi også skabe forandringer i din forretning?