Brugerdreven innovation

Planlægning, styring og opfølgning af en innovationsproces

I centrum af alle produkter og services står en gruppe brugere, som skal fortolke og anvende disse i en hverdagskontekst. Vi arbejder metodisk med at få indsigt i brugernes behov, teste løsninger af sammen med dem. Indsigten bruger vi samtidigt til at raffinere og strukturere jeres forretningsmodel, så den matcher brugernes verden.

Metodeeksempler

Metodeeksempel 1

Business Model Canvas

Business Model Canvas er et fremragende værktøj, når man skal designe en ny service eller kortlægge virksomhedens eksisterende forretningsmodel med henblik på ændringer.

 

Metodeeksempel 2

Customer Journey Map

Customer Journey Map er en super måde at kortlægge dine brugeres interaktion med dine services og kan lede til vigtige indsigter i, hvor du præcist kan sætte ind, for at optimere deres oplevelse af dine services 

Metodeeksempel 3

Persona

En veldefineret og beskreven persona fungerer som en stand-in for den faktiske bruger i designet af dine innovationer. Den sikrer, at dine løsninger altid søger at matche brugerens behov, så de ikke bliver glemt, når du fordyber dig i udviklingen af dine koncepter

Udvalgte cases

Modtag E-bog om ideudvikling og innovation

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gratis vores E-bog om ideudvikling og andet spændende information omkring innovation. Udfyld dine oplysninger i formularen til højre og du vil modtage vores E-bog inden for få minutter.

Innohow anvender dine kontaktoplysninger, for at vi kan kontakte dig om vores ydelser. Du kan til enhver tid afmelde dig disse meddelelser. For at læse mere om vores privatpraksis, kan du læse vores privatpolitik.

Udfyld formularen

Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag vores gratis E-bog om ideudvikling og andet spændende information omkring innovation.