Forside / Værktøjskassen / Innovationsværktøjer / Servicerejse
Værktøjet er et super analyse- eller planlægningsværktøj, når du skal kigge på en eksisterende service eller til at designe en ny
Formålet med at udføre en servicerejseundersøgelse er at forstå og forbedre kundeoplevelsen ved en bestemt service eller produkt. Gennem en servicerejseundersøgelse kan du identificere hvert trin i din kundens rejse, fra det første kontakt, til køb og efterfølgende support. Dette giver mulighed for at identificere eventuelle smertepunkter eller områder, hvor kundetilfredsheden kan forbedres.
Servicerejseundersøgelse giver indsigt i kunders oplevelser på tværs af alle berøringspunkter med din virksomhed eller produkt. Eksempelvis:
Definér klare mål. Vurdér hvad du ønsker at opnå med din undersøgelse. Vil du identificere painpoints, forbedre kundetilfredsheden, optimere servicen osv.
Du mangler bare at udfylde formularen og så er værktøjet dit.
Lad os endelig høre hvad du tænker om det!
Innovationskonsulent, Innohow
Banegårdsgade 2
8700 Horsens
Danmark
CVR 35071008
+45 70 20 34 36
info@innohow.dk
Telefontid alle hverdage
fra kl. 09.00 – 16.00
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev kan du downloade dette whitepaper helt gratis.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gratis vores e-bog om idéudvikling og andet spændende information omkring innovation.
Vælg det rette Idea Management System eller Innovation Management Setup, der matcher Jeres organisation og ambitioner.
Få træning i innovationsmodeller og konkrete værktøjer, så jeres medarbejdere og ledere kan indfri jeres ambitioner for innovation.
Få styr på jeres beslutningsprocesser og -mandat, innovationsmidler og hvem internt og eksternt er drivkræfterne for innovation hos Jer.
Få styr på jeres værdier for innovation, hvem er kulturbærerne og hvilken adfærd I ønsker for at fremme innovation.
Få defineret jeres innovationsstrategi inklusiv de konktere tiltag, som over tid løfter jeres innovationsniveau til nye højder.